| TÁJÉKOZTATÓ A GIMNÁZIUMBA TÖRTÉNŐ BEIRATKOZÁSRÓL   Tisztelt Szülők!  Néhány hete örömmel értesítettük Önöket a 2025/2026-os tanévre vonatkozó felvételi eljárás eredményéről.  A 2024/2025. tanév rendjéről szóló 32/2024. (VIII. 8.) BM rendelet alapján a 2025/2026. tanévre vonatkozóan az intézményünkbe történő beiratkozás időpontja: 2025. június 26. (csütörtök) 08.00-12.00 és 13.00-17.00 óra.  A szülőnek/más törvényes képviselőnek a beiratkozás napján személyesen meg kell jelenni a középfokú intézményben. A gyermek személyi igazolványát, az általános iskolai tanulmányok befejezését igazoló bizonyítványát, valamint a beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, nyilatkozatok eredeti példányát a beiratkozáskor be kell mutatni.
   A beiratkozáskor a személyes megjelenés kötelező, azonban a beiratkozáshoz szükséges adatok előzetesen, a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés („Beiratkozás középfokú intézménybe – BKI) felületén keresztül is megadhatók az intézmény számára, gyorsítva ezzel a középfokú intézménybe történő beiratkozás folyamatát.
 A szülőknek az előzetes, elektronikus adatbeküldésre 2025. június 18. és 2025. június 26. közötti időszakban van lehetősége.
 Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a beiratkozással összefüggő ügyintézés a KRÉTA Szülőknek applikációból nem kezdeményezhető, a beiratkozás kizárólag a KRÉTA rendszer webes felületéről indítható! Az ügyéntézéshez segédlet ezen a linken található!
       A beiratkozás napján az alább felsorolt dokumentumokra lesz szükség: a)     személyi igazolvány, b)     lakcímkártya, c)      TAJ-kártya, d)     törvényes képviseletet igazoló dokumentum, ha az egyik szülő egyedül gyakorolja a szülői felügyeleti jogot (szülők gyámhivatalban felvett nyilatkozata a szülői felügyeleti jog gyakorlásáról / másik szülő halotti anyakönyvi kivonata / gyámhivatal határozata / bíróság ítélete), e)     általános iskolai bizonyítvány, f)       szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van, g)     határozat hátrányos/halmozottan hátrányos helyzetről, ha van, h)     határozat rendszeres gyermekvédelmi támogatásról, ha van, i)       a diákigazolvány elkészítéséhez NEK adatlap a lakcím megjelölésével (aki még nem juttatta el az iskola titkárságára). A Kormányhivatalnál elkészíttetett diákigazolvány igénylő lapot (NEK adatlap) a beiratkozás napján kérjük mindenképpen leadni, mert az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!
 Felhívjuk figyelmüket, hogy a gyermekétkeztetés Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézményének feladatkörébe tartozik. Az étkezés igénybevételéről tájékoztatást intézményünk kapcsolattartójától kaphatnak az alábbi elérhetőségeken:
 Hertner-Szabó ZsófiaTelefon: +36-70-935-0689
 E-mail: 
 Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 
 Amennyiben kérdésük, problémájuk van a beiratkozással kapcsolatban, kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal e-mailben (
 Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 ), vagy telefonon (89/ 324-394, munkaidőben)! |