Címlap

Written by
Rate this item
(0 votes)

Két óra beszélgetés, zenehallgatás és megközelítőleg tíz ( na jó, nem, maximum 2 ) megálló után az osztály végre megérkezett a fővárosba. Mindenki járt már itt, de így együtt azért teljesen más élmény.

Első látnivaló a Mátyás-templom. Szerintem nyugodtan állíthatom, hogy az emberek többsége az „idegenvezető” szó hallatán unalmas, monoton tárlatvezetésre gondol. Ebben az esetben ezt az állítást cáfolta a hölgy, aki várt minket, ugyanis végig lekötötte a figyelmünket, és a templom is gyönyörű volt.

Amikor azt mondták nekünk, hogy a Sziklakórházat is meglátogatjuk, felmerült bennem a kérdés, hogy mégis mi a csodának kell köveket gyógyítani!? Végül az ’Áh, 21. század’ kijelentéssel elhessegettem a gondolatot. Később, mint kiderült, a kórház egy sziklába épített hatalmas atombunker, amelyet 1939-ben kezdtek építeni, és egészen 1944-ig folyamatosan alakították, bővítették. Polgári és katonai személyeket egyaránt ápoltak az intézményben.

Ez után következett az ebéd - amit a társaság mindig nagyon vár -, majd a Hadtörténeti Múzeum „Jelszavaink valának: haza és haladás” című kiállítása, de addigra már nagyon elfáradtunk, így nem maradt meg minden információ….

A szállásunk a Hotel Flandriában volt, az ehhez tartozó étteremben kaptunk vacsorát. Másnap reggel svédasztalos reggeli vártak bennünket. Még a Hooligans együttes tagjai is megtiszteltek minket jelenlétükkel, hiszen az estét ők is ebben a hotelban töltötték.

A napot a Terror Házában kezdtük, ami teljesen megváltoztatta a nézőpontunkat. Azt hiszem, ezt nem fogjuk elfelejteni! Ebéd után a Tropicariumba mentünk, és azt leszámítva, hogy szerény 180 centis magasságomból adódóan körülbelül 5 kisgyerek futott neki a térdkalácsomnak, nem is volt olyan rossz. Többen az osztályból jártunk már itt, úgyhogy ismertük a terepet, de ezt leszámítva is jól éreztük magunkat.

Köszönet mindazoknak, akik ilyen izgalmas programot állítottak össze nekünk, és a nevelőinknek, akik vigyáztak ránk, hogy ne egyen meg senkit a rája! Vigyor

Kristóf Diána

Read 1671 times Last modified on hétfő, 28 november 2016 21:08

2 comments

• Comment Link Louis Vuitton csütörtök, 25 január 2024 03:26 posted by Louis Vuitton

superfake bags Louis Vuitton was a French box-maker and packer who founded the luxury brand of the same name over 150 years ago. From humble beginnings in the French countryside, Vuitton's skill, innovation and determination quickly saw his signature trunks coveted by the world's elite. Now, with Marc Jacobs at the helm as creative director since 1997, the house has expanded its offering to include bags, clothing, shoes, accessories and jewellery, making it one of the most valuable luxury brands in the world.
    Hot sale replica item:superfake bags Louis Vuitton Game On Paname Set Autres Toiles Monogram for Women

• Comment Link Louis Vuitton szerda, 24 január 2024 16:46 posted by Louis Vuitton

Duplicate Branded Bags Louis Vuitton was a French box-maker and packer who founded the luxury brand of the same name over 150 years ago. From humble beginnings in the French countryside, Vuitton's skill, innovation and determination quickly saw his signature trunks coveted by the world's elite. Now, with Marc Jacobs at the helm as creative director since 1997, the house has expanded its offering to include bags, clothing, shoes, accessories and jewellery, making it one of the most valuable luxury brands in the world.
    Hot sale replica item:Duplicate Branded Bags Louis Vuitton LV x YK Nano Speedy Monogram for Women