Címlap
Infósok Viadala PDF Nyomtatás E-mail
2017. május 14. vasárnap, 00:04

Az Infósok Viadala döntőjén a nyeremények közé tartozott egy tavaszi tanulmányi kirándulás, amire május 3-án került sor. A pápai vasútállomásról indulva, egy győri átszállás és néhány óra utazás után jó kedvűen megérkeztünk Sopronba.

Itt az állomáson Soós Sándor a kirándulás szervezője fogadott minket egy Infósok Viadala táblával. Vele és két GYSEV dolgozóval átvonultunk a központba, ahol két érdekes előadást hallgattunk meg a GYSEV Zrt. működéséről és a vasútvonalak irányításáról. Megnézhettünk az irányító központ gépeit, monitorait, és a kulisszák mögött tekinthettük meg munkájukat. Rövid szünet után az egyetem épületébe mentünk át, ahol egy jelenlegi és egy volt hallgató beszélt az egyetemi életről, a kollégiumról és a soproni szokásokról. Egy közeli étteremben tartott ebédszünet után ismét egy előadást hallhattunk az egyik T-systems dolgozótól az internet előnyeiről, hátrányairól és a megfelelő adatvédelemről. A programok végeztével az eső még mindig esett, így kivittek minket autóval az állomásra ahol még éppen elértük a vonatot Győr felé. Átszállásnál se volt gond, minden rendben ment, egészen addig, amíg Gyömörénél nem közölték velünk, hogy a vonat motorja meghibásodott és egy órás késéssel számolhatunk. Amíg vártunk a pótló-vonatra addig UNO-t játszottunk egy kifeszített kabáton, a „semmi közepén’’– az eső még mindig zuhogott. A következő vonat, ami végül elvitt Pápára minket egy GYSEV-es vonat volt, ami tényleg véletlen egybeesés – hogy az első előadást idézzem: „GYSEV van, GYSEV volt, GYSEV lesz.” A hangulat mindvégig remek volt, amit még a rengeteg eső se mosott el. Végül késéssel, de megérkeztünk Pápára és egy élményekkel teli emlékezetes napot tudhatunk a magunkénak. Köszönjük Rosta Attila tanár úrnak, hogy elkísért minket!