KRÉTA elektronikus ügyintézés bevezetése iskolánkban |
2018. október 21. vasárnap, 08:35 |
Intézményünk 2018. november 1-től részt vesz a Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) kiemelt projekt pilot programjában, melynek keretében bevezetjük és teszteljük a gondviselők részére kifejlesztett elektronikus ügyintézési rendszert. Az ügyintézési rendszer bevezetése több lépcsőben valósul meg. Az első lépcsőben az alábbi folyamatokat vezetjük be:
Az e-Ügyintézés a KRÉTA rendszerén keresztül érhető el. A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges. https://klik037185001.e-kreta.hu További részletes tájékoztatást nyújtanak az alábbi linken elérhető felhasználói kézikönyvek, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók. https://eugyintezes.e-kreta.hu/info Javasoljuk a tájékoztatók tanulmányozását és kérjük az e-Ügyintézés használatát! Egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést kívánunk mindenkinek! Iskolavezetés |
Módosítás dátuma: 2018. október 21. vasárnap, 08:56 |