Címlap
KRÉTA elektronikus ügyintézés bevezetése iskolánkban PDF Nyomtatás E-mail
2018. október 21. vasárnap, 08:35

Tisztelt Szülők!

Intézményünk 2018. november 1-től részt vesz a Köznevelés Állami Fenntartóinak Folyamat-Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) kiemelt projekt pilot programjában, melynek keretében bevezetjük és teszteljük a gondviselők részére kifejlesztett elektronikus ügyintézési rendszert.

Az ügyintézési rendszer bevezetése több lépcsőben valósul meg. Az első lépcsőben az alábbi folyamatokat vezetjük be:

  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből,
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
  • Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
  • Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

Az e-Ügyintézés a KRÉTA rendszerén keresztül érhető el. A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.

https://klik037185001.e-kreta.hu

További részletes tájékoztatást nyújtanak az alábbi linken elérhető felhasználói kézikönyvek, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók.

https://eugyintezes.e-kreta.hu/info

Javasoljuk a tájékoztatók tanulmányozását és kérjük az e-Ügyintézés használatát!


Egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést kívánunk mindenkinek!

Iskolavezetés

Módosítás dátuma: 2018. október 21. vasárnap, 08:56
 


Joomla!. XHTML and CSS.