Címlap Iskolánk Kisgimnáziumi híradó A 6. G osztály és a nagy kirándulás
A 6. G osztály és a nagy kirándulás PDF Nyomtatás E-mail
2014. október 13. hétfő, 16:17

A Ság-hegyi osztálykirándulás

Egy szép őszi napon a 6. G osztály kirándulni indult a Ság-hegyre. Reggel izgatottan gyülekeztünk az állomáson. Vonattal utaztunk Celldömölkre.

Első úti célunk a Kemenes Vulkánpark Látogatóközpont volt. Sok érdekességet láttunk és tudtunk meg a vulkánokról, a kőzetfajtákról és a bolygókról. Ezután elindultunk a Sághegyi Múzeumba. Ott több tevékenység közül lehetett választani: makett építése, kőzetek vizsgálata, levéllenyomat készítése.

Később természetesen megmásztuk a Ság-hegyet. A hegy tetejéről gyönyörű kilátás tárult elénk, láttuk a Trianon-emlékkeresztet is. Visszafelé pihenő nélkül jöttünk le a hegyről, s mentünk a vasútállomáshoz.

A kirándulás jól sikerült, a hangulat fergeteges volt. Fáradtan, de sok élménnyel gazdagodva térünk haza.

Írta: Rozman Cintia 6. G

Gyerekszáj – Mi tetszett a legjobban az osztálykiránduláson?

- „Ha ott valaki megcsúszik, nem áll meg az aljáig, ami nagyon fáj. De hála Istennek, mindenki túlélte!” – Molnár Milán

- „Reméljük, még sok ilyen kirándulásban lesz részünk!” – Pálffy Bogi

- „Legnagyobb élményem az volt, amikor felértünk a Ság-hegyre, mert tudtam, hogy onnan már csak lefelé vezet az út.” – Kovács Virág