Címlap AJTP AJTP híradó A 13.F ismét kirándult
A 13.F ismét kirándult PDF Nyomtatás E-mail
2010. november 18. csütörtök, 13:51

November 12-13-14-én osztályunk a második bennmaradós hétvégi kirándulásra ment. Péntek délután első úti célunk Győr volt, ahol megtekintettük a Da Vinci-kiállítást az ETO parkban. Leonardo számos találmányát láthattuk itt, illetve néhány tárgyat ki is próbálhattunk, hogy hogyan is működik.

Másnap reggel hét órakor indultunk neki a hosszú útnak, melynek első állomása Cegléd volt. Itt meglátogattuk a Kossuth Múzeumot. Sok érdekes fényképet, festményt őriznek itt a nagy magyar politikusról, de láthattunk tőle származó újságcikkeket, illetve személyes bútordarabjait is. A múzeumlátogatás végén Patkós Irma ceglédi születésű színésznő mutatták be nekünk.

Ezt követően Szolnokot kerestük fel. Itt megnéztük a Damjanich Múzeum régészeti – néprajzi és vasúttörténeti kiállítását. Utána városnézésre indultunk Szolnok belvárosába.

A szállásunk Gyomaendrődön volt egy otthonos tanszállóban.

Vasárnap reggel ismét buszra szálltunk, és Kecskemét felé vettük az irányt. Itt idegenvezető segítségével térképezhettük fel a belvárost. Látogatást tettünk a Városházán, a Katona József Színháznál, a Kodály-emlékműnél, végül a cifra palotában. A hosszú sétát ebéd követte, majd elindultunk Pápára.

Mire hazaértünk, már mindenki holt fáradt volt – de ismét felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk.

( Horváth Mónika beszámolója alpján tici )