Címlap
Kisgimnáziumi nyílt napot tartott a Türr PDF Nyomtatás E-mail
2014. február 20. csütörtök, 18:39

Nagy érdeklődés mellett tartotta meg nyolcosztályos, kisgimnáziumi nyílt napját a Türr István Gimnázium és Kollégium. A közel harminc általános iskolás diáknak és szüleiknek más-más programot szervezett az intézmény. A szülők figyelmét az iskola bemutatásával és a kisgimnáziumi képzés megismertetésével igyekeztek felhívni arra, milyen lehetőségek tárulnak gyermekük elé, ha a Türrt választják. Eközben a kisdiákoknak matematikai és idegen nyelvi foglalkozást tartottak a pedagógusok a nyílt nap keretében.

Németh Zsolt érdeklődésünkre elmondta, a nyílt nap célja, hogy a képzés teljes spektrumát bemutassák az érdeklődőknek. Lássák a szülők, hogy milyen módszerekkel dolgozik és mit kínál az iskola, valamint azt, hogy a nyolcadik év végén milyen lehetőségek nyílnak a továbbtanulásra. Az igazgató beszélt arról is, egyre többen jelentkeznek erre a képzési formára, nagyon népszerű a kisgimnáziumi oktatás.

- A képzést olyan diákoknak ajánljuk, akik jól teljesítenek az általános iskolában, és nagy eséllyel szeretnének továbbtanulni valamilyen felsőoktatási intézményben. Olyan tanulókat várunk, akik szorgalmasak, motiváltak és tehetségesek, hiszen a képzés fontos része a tehetséggondozás, a kiváló képességű diákok tudásának továbbfejlesztése, legyen szó akár sportról, művészetekről vagy egyéb tantárgyakról – jegyezte meg Németh Zsolt, majd hozzátette, ezt a pedagógiai tevékenységet ismeri el az a tény is, hogy a Türr István Gimnázium két éve Akkreditált Kiváló Tehetségpontként működik.

Az iskolaigazgató szólt arról is, a nyolcosztályos képzésre írásbeli felvételi nincs, csupán egy felvételi elbeszélgetésen kell megfelelniük a jelentkezőknek. Németh Zsolt kiemelte, a felvételivel és a jelentkezési lapokkal kapcsolatosan bárkinek szívesen adnak tájékoztatást, de az érdeklődők informálódhatnak a Türr-gimnázium honlapjáról is.

mo

forrás: papa-ma

Módosítás dátuma: 2014. február 20. csütörtök, 18:50
 


Joomla!. XHTML and CSS.