Beiratkozás a 2021/22-es tanévre |
2020. június 05. péntek, 12:52 | ||
TÁJÉKOZTATÓ A GIMNÁZIUMBA TÖRTÉNŐ BEIRATKOZÁSRÓL
Tisztelt Szülők! Néhány hete örömmel értesítettük Önöket a 2021/2022-es tanévre vonatkozó felvételi eljárás eredményéről. A rendkívüli körülmények miatt nincs szükség az iskolában való személyes megjelenésre a beiratkozáshoz, ennek különböző lehetséges módjairól kérem, olvassák el figyelmesen az alábbi tájékoztatót: A beiratkozás határideje:
2021. június 24. csütörtök, 16:00 óra
1. lehetőség BEIRATKOZÁS (ADATOK MEGKÜLDÉSE) A KRÉTA FELÜLETEN KERESZTÜL Az e-Ügyintézés felületén 2021. június 15-étől lehetősége van a szülőknek, gondviselőknek, hogy gyermekeik adatait beküldjék a középiskolába a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével. A felület használatáról tájékoztató a következő linken található: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761123 Az adatbeküldés az alábbi két módon történhet:
Mindkét esetben a szülő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén betöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót. Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a beküldött adatokat, és legenerálja a nyomtatványokat (Tanulói adatlap, nyilatkozat törvényes képviselőről, nyilatkozat a házirend megismeréséről, nyilatkozat a nyilvánosságról). A kérelem beküldése előtt az alábbi dokumentumok csatolását is kérjük, végezze el: a) Általános iskolai bizonyítvány másolata, b) Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van, c) Határozat hátrányos helyzetről, ha van, e) A diákigazolvány elkészítéséhez NEK adatlap a lakcím megjelölésével (aki még nem juttatta el az iskola titkárságára). A letöltött dokumentumokat kitöltés után szkennelve (fotózva) kérjük csatolni a kérelemhez. Amennyiben nem találja meg a tanulót a szülő által megadott adatok alapján a rendszer, akkor üzenetet küld az adatok pontosítására, illetve, hogy a szülő vegye fel a kapcsolatot azzal az intézménnyel, ahová a gyermeke felvételt nyert. A KRÉTA rendszeren keresztül az iskola megkapja az adatokat, hivatalosnak fogadja el a beiratkozási szándékot. A személyi okmányok egyeztetését, a gondviselői aláírást a tanév első napján végezzük el. A gondviselői aláírás az első szülői értekezleten is megtörténhet. A Kormányhivatalnál elkészíttetett diákigazolvány igénylő lapot (NEK adatlap) Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet! Felhívjuk figyelmüket, hogy a gyermekétkeztetés Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézményének feladatkörébe tartozik. Az étkezés igénybevételéről szóló tájékoztatót és a kitöltendő dokumentumokat itt találják. A kitöltött dokumentumokat és a hozzájuk tartozó igazolásokat, kérjük, küldjék az alábbi címek valamelyikére:
2. lehetőség BEIRATKOZÁS A KITÖLTÖTT ÉS ALÁÍRT NYOMTATVÁNYOK ISKOLÁBA TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSÁVAL A középiskolai beiratkozáshoz szükséges, letölthető dokumentumok kitöltésével és aláírásával, majd a dokumentumokat az iskolába eljuttatva, Önök eleget tesznek a beiratkozási kötelezettségnek. Ezek a dokumentumok: b) Általános iskolai bizonyítvány másolata, c) Nyilatkozat a törvényes képviselő személyéről, d) Nyilatkozat a házirend megismeréséről, e) Nyilatkozat nyilvánosságról, f) Nyilatkozat az erkölcstan/hit- és erkölcstan tanulásáról (nyolcévfolyamos gimnáziumba felvettek) g) Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van, h) Határozat hátrányos helyzetről, ha van, i) Diákigazolvány igénylő, ún. NEK adatlap (A Kormányhivatalnál Önök készíttették el a megküldött tájékoztató szerint. Ezt Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!) A tanuló adatait személyi okmányaival a tanév első napján vetjük össze. Fenti dokumentumokat Önök eljuttathatják az iskolába:
3. lehetőség Amennyiben Önöknek az előző két módon nincs lehetőségük beíratni gyermeküket, úgy lehetőséget biztosítunk személyes beiratkozásra 2021. június 24-én előre egyeztetett időpontban. Időpont kérhető az iskola titkárságán a 06-89-324-394-es telefonszámon. A beiratkozáshoz a következő dokumentumok szükségesek: a) Személyi igazolvány, b) Lakcímkártya, c) TAJ-kártya, d) Általános iskolai bizonyítvány e) Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van, f) Határozat hátrányos helyzetről, ha van, g) Diákigazolvány igénylő, ún. NEK adatlap (A Kormányhivatalnál Önök készíttették el a megküldött tájékoztató szerint. Ezt Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!)
Tájékoztatás a gyermekétkeztetésről (tájékoztató) Felhívjuk figyelmüket, hogy a gyermekétkeztetés Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézményének feladatkörébe tartozik. Az étkezés igénybevételéről szóló tájékoztatót és a kitöltendő dokumentumokat az alábbi listában találják.
A kitöltött dokumentumokat és a hozzájuk tartozó igazolásokat, kérjük, küldjék az alábbi címek valamelyikére:
További információ kérhető Gróf Laurától a +36-70-935-0689 és a 06-89-511-252 telefonszámokon.
Amennyiben kérdésük, problémájuk van a beiratkozással kapcsolatban, kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal e-mailben ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), vagy telefonon (89/ 324-394, munkaidőben)! |
||
Módosítás dátuma: 2021. június 10. csütörtök, 10:05 |