Címlap
Beiratkozás a 2021/22-es tanévre PDF Nyomtatás E-mail
2020. június 05. péntek, 12:52

TÁJÉKOZTATÓ A GIMNÁZIUMBA TÖRTÉNŐ BEIRATKOZÁSRÓL

Tisztelt Szülők!


Néhány hete örömmel értesítettük Önöket a 2021/2022-es tanévre vonatkozó felvételi eljárás eredményéről.

A rendkívüli körülmények miatt nincs szükség az iskolában való személyes megjelenésre a beiratkozáshoz, ennek különböző lehetséges módjairól kérem, olvassák el figyelmesen az alábbi tájékoztatót:

A beiratkozás határideje:

2021. június 24. csütörtök, 16:00 óra


1. lehetőség

BEIRATKOZÁS (ADATOK MEGKÜLDÉSE) A KRÉTA FELÜLETEN KERESZTÜL


Az e-Ügyintézés felületén 2021. június 15-étől lehetősége van a szülőknek, gondviselőknek, hogy gyermekeik adatait beküldjék a középiskolába a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével.  A felület használatáról tájékoztató

a következő linken található: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761123


Az adatbeküldés az alábbi két módon történhet:

  • A szülő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületre. Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.
  • A szülő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.e-kreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozásával belép a BKI felületre. Itt kitölti a gyermek személyes adatait, lakcím adatait, a törvényes képviselők adatait, illetve a beiratkozáshoz szükséges adatokat.

Mindkét esetben a szülő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén betöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.


Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a beküldött adatokat, és legenerálja a nyomtatványokat (Tanulói adatlap, nyilatkozat törvényes képviselőről, nyilatkozat a házirend megismeréséről, nyilatkozat a nyilvánosságról).

A kérelem beküldése előtt az alábbi dokumentumok csatolását is kérjük, végezze el:

a)     Általános iskolai bizonyítvány másolata,

b)     Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van,

c)      Határozat hátrányos helyzetről, ha van,

d)     Nyilatkozat az erkölcstan/hit- és erkölcstan tanulásáról ( csak a nyolcévfolyamos gimnáziumba felvettek),

e)     A diákigazolvány elkészítéséhez NEK adatlap a lakcím megjelölésével (aki még nem juttatta el az iskola titkárságára).

A letöltött dokumentumokat kitöltés után szkennelve (fotózva) kérjük csatolni a kérelemhez.


Amennyiben nem találja meg a tanulót a szülő által megadott adatok alapján a rendszer, akkor üzenetet küld az adatok pontosítására, illetve, hogy a szülő vegye fel a kapcsolatot azzal az intézménnyel, ahová a gyermeke felvételt nyert.

A KRÉTA rendszeren keresztül az iskola megkapja az adatokat, hivatalosnak fogadja el a beiratkozási szándékot.  A személyi okmányok egyeztetését, a gondviselői aláírást a tanév első napján végezzük el. A gondviselői aláírás az első szülői értekezleten is megtörténhet.


A Kormányhivatalnál elkészíttetett diákigazolvány igénylő lapot (NEK adatlap) Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!


Felhívjuk figyelmüket, hogy a gyermekétkeztetés Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézményének feladatkörébe tartozik. Az étkezés igénybevételéről szóló tájékoztatót és a kitöltendő dokumentumokat itt találják. A kitöltött dokumentumokat és a hozzájuk tartozó igazolásokat, kérjük, küldjék az alábbi címek valamelyikére:

2. lehetőség

BEIRATKOZÁS A KITÖLTÖTT ÉS ALÁÍRT NYOMTATVÁNYOK ISKOLÁBA TÖRTÉNŐ ELJUTTATÁSÁVAL

A középiskolai beiratkozáshoz szükséges, letölthető dokumentumok kitöltésével és aláírásával, majd a dokumentumokat az iskolába eljuttatva, Önök eleget tesznek a beiratkozási kötelezettségnek.

Ezek a dokumentumok:

   a)  Tanulói adatlap,

   b)  Általános iskolai bizonyítvány másolata,

   c)  Nyilatkozat a törvényes képviselő személyéről,

   d)  Nyilatkozat a házirend megismeréséről,

   e)  Nyilatkozat nyilvánosságról,

   f)  Nyilatkozat az erkölcstan/hit- és erkölcstan tanulásáról (nyolcévfolyamos gimnáziumba felvettek)

   g)  Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van,

   h)  Határozat hátrányos helyzetről, ha van,

   i)  Diákigazolvány igénylő, ún. NEK adatlap (A Kormányhivatalnál Önök készíttették el a megküldött tájékoztató szerint. Ezt Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!)

A tanuló adatait személyi okmányaival a tanév első napján vetjük össze.

Fenti dokumentumokat Önök eljuttathatják az iskolába:

  1. Elektronikus úton, a dokumentumok szkennelt változatát a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre megküldve.
  2. Postai úton:   Türr István Gimnázium és Kollégium, 8500 Pápa, Fő u. 10.
  3. Személyesen leadva munkaidőben az iskola portáján (zárt borítékban, a tanuló nevének feltüntetésével).


3. lehetőség

Amennyiben Önöknek az előző két módon nincs lehetőségük beíratni gyermeküket, úgy lehetőséget biztosítunk személyes beiratkozásra 2021. június 24-én előre egyeztetett időpontban. Időpont kérhető az iskola titkárságán a 06-89-324-394-es telefonszámon.

A beiratkozáshoz a következő dokumentumok szükségesek:

   a)  Személyi igazolvány,

   b)  Lakcímkártya,

   c)  TAJ-kártya,

   d)  Általános iskolai bizonyítvány

   e)  Szakértői vélemény (SNI, BTMN), ha van,

   f)  Határozat hátrányos helyzetről, ha van,

   g)  Diákigazolvány igénylő, ún. NEK adatlap (A Kormányhivatalnál Önök készíttették el a megküldött tájékoztató szerint. Ezt Önöknek lehetősége van a beiratkozást követően is eljuttatni az iskolába, de felhívjuk figyelmüket, hogy az intézmény csak ezt követően tudja igényelni a tanuló számára a diákigazolványt. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az igazolvány legyártása miatt az átfutási idő több hét is lehet!)

Tájékoztatás a gyermekétkeztetésről (tájékoztató)

Felhívjuk figyelmüket, hogy a gyermekétkeztetés Pápa Város Önkormányzatának Egyesített Szociális Intézményének feladatkörébe tartozik. Az étkezés igénybevételéről szóló tájékoztatót és a kitöltendő dokumentumokat az alábbi listában találják.

A kitöltött dokumentumokat és a hozzájuk tartozó igazolásokat, kérjük, küldjék az alábbi címek valamelyikére:

  1. Elektronikus úton, a dokumentumok szkennelt változata a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre.
  2. Postai úton:

Pápa Város Egyesített Szociális Intézménye

Gyermekétkeztetési Csoport
8500 Pápa, Barát u. 11.

További információ kérhető Gróf Laurától a +36-70-935-0689 és a 06-89-511-252 telefonszámokon.

Amennyiben kérdésük, problémájuk van a beiratkozással kapcsolatban, kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal e-mailben ( Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), vagy telefonon (89/ 324-394, munkaidőben)!

Módosítás dátuma: 2021. június 10. csütörtök, 10:05
 


Joomla!. XHTML and CSS.